HUMANITARNA AKCIJA (ROTARY RALLY) ĐIR ZA PETRINJU

Klub: 
Split Plus

Organizator:

Tip događaja:

Datum događaja: 
nedjelja, 7 studenog, 2021 - 10:00 do srijeda, 15 prosinca, 2021 - 00:00
Adresa: 
Na garaži City Center one Split
Split
Hrvatska

HUMANITARNA AKCIJA (ROTARY RALLY) ĐIR ZA PETRINJU

Rotary Club Split Plus i partneri pomažu Petrinji 

Poštovani prijatelji, partneri i ljudi velikoga srca,

Uskoro će biti godina dana od razornog potresa na području Banije, a brojne obitelji i danas žive u jako teškim uvjetima, u neadekvatnim kamp kućicama a kuće im nisu obnovljene. Zato smo mi u Rotary Clubu Split Plus odlučili pokrenuti humanitarnu akciju (Rotary Rally) pod nazivom ĐIR ZA PETRINJU koja traje do 15. prosinca 2021. godine s ciljem da se pomoć Baniji ne zaboravi i da pomognemo u obnovi kuća za pet obitelji čiji su domovi stradali u potresu krajem prošle godine. Radi se o obiteljima Bjelac, Vracan, Debić, Šostarić i Josipović, čije su kuće stradale i nisu za obnovu, a i inače su živjeli u teškim okolnostima, što zbog zdravstvene, što zbog materijalne situacije.

Akcija započinje humanitarnim Rallyem/đirom za Petrinju 07.11. (u 10:00 s garaže City Center One Split) koji završava na aukcijskoj večeri uz bend Little Sister istoga dana, a račun za donacije i sama akcija trajati će do 15.12.2021

Evidencijska oznaka akcije: SDŽ-HA/OST-21-34 

Mogućnosti participacije u humanitarnoj akciji su sljedeće:

a)  Direktna donacija u iznosu po vlastitim mogućnostima, na posebni račun akcije otvoren u OTP banci: HR8024070001500015343, s opisom plaćanja Đir za Petrinju

b)  Participacija za humanitarni Rally u minimalnom iznosu od 350 kuna koja uključuje vožnju i sudjelovanje u aukcijskoj večeri. Svi koji plate participaciju dobit će narukvicu za sudjelovanje na večeri. Uplate se vrše na poseban račun za uplate otvoren je u OTP banci: HR8024070001500015343, s opisom plaćanja Đir za Petrinju – RALLY. Donacija se može dati i na licu mjesta u škrabici. *(Molim Vas da potvrdu uplate ponesete sa sobom kao potvrdu za sudjelovanje u akciji)

c)  Samo sudjelovanje u aukcijskoj večeri i donaciji u minimalno iznosu od 250 kn, koja se održava u pubu Planu B u 18:00, 07.11. i uključuje sudjelovanje u akciji, aukciji, hranu, sok ili pivu, te live svirku uz bend Little Sister. Uplate na isti račun u OTP banci, HR8024070001500015343 s opisom plaćanja Đir za Petrinju VEČERA ili na licu mjesta u škrabici. *(Molim Vas da potvrdu uplate ponesete sa sobom kao potvrdu za sudjelovanje u akciji)

i kupnjom jednog od artikala s aukcije: Dres Hajduka s potpisom, dres KK Splita s potpisom, portret umjetnika Banovca, print Zaboravljena Dalmacija, vino magnum vinara Senjkovića, hotel Marvie & Health poklon bon, Dalmatia Luxury Hotels & Villas poklon bon, Bagatin poklon bon, potpisana knjiga Željana Rakele i drugi...

d)  Kupnja promo majice u minimalnom iznosu od 150 kn na licu mjesta (štand u City Centru one Split, kod starta rallya i u Planu B) kroz donaciju u škrabicu,

e)  Donacija u škrabicu akcije kod naših partnera, City Center one Split i Sunset fastfood

Pozivamo vas da svojim sudjelovanjem na bilo koji od ovih načina doprinesete ovoj vrijednoj akciji jer je pred ovim, kao i brojnim drugim obiteljima je još jedna teška zima u neadekvatnim uvjetima, a koju bismo im mogli olakšati svojim donacijama.

Srdačno zahvaljujemo svim ljudima velikog srca koji su nas odlučili pratiti u pomaganju ugroženim obiteljima.

Rotary Club Split Plus

Veliko hvala partnerima akcije: City Center one Split; pub Plan B, Sunset Fastfood i Beach bar, BMW moto klub Dalmacija, Rotary Club Varaždin 1181, Stormriders Knin Croatia te Dalmacija Chapter - Harley Davidson Owners Group

Dan 07.11 izgleda ovako:

ĐIR ZA PETRINJU

10:00-11:00 okupljanje na garaži City centra

11:00 polazak (Split - Sinj - izvor Cetine)

12:30 - 13:00 razgledavanje izvora
13:00 - 13:30 vožnja do Knina

13:30-14:00 obilazak vodopada Krčić
14:00 odlazak u posjet MK STORM RIDERS
14:00-16:00 okrepa u organizaciji grada Knina, Šibensko-kninske županije in MK Storm Riders

16:00 Polazak za Split

PUB PLAN B

17:00 - 18:00 dolazak u pub Plan B, slobodno vrijeme

18:00 Početak službenog dijela programa
18:00-20:00 program za donatore – hrana, piće, aukcija, svirka

20:00 završetak službenog dijela programa

*program može varirati zbog vremenskih uvjeta i ostalih nepredvidivih situacija -sve bitne obavijesti biti će oglašene na FB stranici RC Split Plus
** molimo Vas da potvrdu uplate ponesete sa sobom kao ulaznicu za akciju