Domaćica srijedom - brend s porukom

Organizator:

Tip događaja:

Datum događaja: 
srijeda, 8 lipnja, 2022 - 20:00 do četvrtak, 30 lipnja, 2022 - 02:00
Adresa: 
Draškovićeva ul. 41
Zagreb
Hrvatska

Dragi naši, predstavljamo Vam naš novi glazbeno-humanitarni program "Domaćica.srijedom - Brend s porukom".

Na Domaćici možete očekivati sve najbolje od hrvatskih hitova. Oliver Dragojević, Magazin, Prljavo Kazalište, Petar Grašo, Doris Dragović su samo neki od izvođača čije pjesme ćete moći čuti kod nas, kao i popularne "trash" hitove. Koja je "poruka"? Poruka ovog brenda jest ta da je za velike stvari potrebno samo malo truda.

VIZIJA Domaćice jest da postane najveći brend za humanitarne tulume u Hrvatskoj te da doprinosi zajednici tamo gdje je najpotrebnije. Brend je nastao kao suradnja između glazbenog partnera „Trinity Media” i humanitarnog “Rotaract klub Zagreb Kaptol”. Humanitarni cilj ovog tuluma jest prikupiti sredstva koja će se donirati udruzi Nova Budućnost za adaptaciju prostorije u jednoj od njihovih kuća koja će služiti kao dječja učionica/igraonica.

UDRUGA NOVA BUDUĆNOST je izvaninstitucionalna ustanova koja već 15 godina zbrinjava djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi izvan vlastite obitelji. Vizija udruge jest pružiti djeci dom te sretno i mirno djetinjstvo. Udruga osigurava djeci zadovoljavanje svih životnih potreba - obrazovanja, stanovanja, prehrane, odijevanja, održavanja osobne higijene, brige o zdravlju, odgoja, radnih aktivnosti i kreativnog provođenja vremena.

Model prikupljanja sredstava:
Donacijski fond - sva zarada od prodaje pića uplatit će se na donacijski račun bez iznimke
                           - IBAN donacijskog računa: HR9523600001503095722
Troškovni fond - troškovi eventa pokrivaju se iz vlastitih sredstava, sponzorstva te prodaje ulaznica
                        - ako se prodajom ulaznica uprihodi veći iznos od ukupnog troška eventa, razlika će se uplatiti na donacijski račun CIJENA ULAZNICE iznosi 50 kuna te se može kupiti na ulazu kluba.

 

Idemo zajedno poslati poruku! #BrendSPorukom

HVALA!